ای قلب من
❤ρєѕαяє тαηнα❤
تا ابد دوست دارم تنها بهانه ی زندگی...

ای قلب من : من هرگز تو را محکوم نکردم ،

از تو انتقاد نکرده و یا از کلماتت شرمنده و

خجل نیستم . می دانم شما کودکی

هستی دلبند و عزیز خداوند ، و او تو را در

میان یک نور تابناک و عاشقانه حفظ خواهد

کرد.
 
قلب من ، من به تو اعتماد میکنم .من در

کنارت بوده و همیشه در دعاهایم از خداوند

برایت خیر وبرکت میخواهم ، همیشه تقاضا

می کنم که تو کمک و حمایتی که نیازمند

آنها هستی را بیابی .
 
من به عشق تو اعتماد می کنم ای قلب من ! اعتماد می کنم به اینکه تو این

عشق را با کسی که سزاوار آن بوده و یا به آن نیاز دارد تقسیم می کنی،

و اینکه راه من ، راه تو بوده و دیگر اینکه هر دویمان در مسیر روح مقدس گام بر می داریم.
 
و از تو می خواهم که :

به من اعتماد کنی ،بدانی که من به تو عشق می ورزم و سعی دارم

تا آن آزادی لازم را به تو بدهم که بتوانی با شادی به ضربه زدنت به سینه من ادامه بدهی .

من هر کار لازمی که در تواناییم باشد را انجام خواهم داد تا آنکه هرگز نسبت

به حضور من در اطرافت احساس ناراحتی نکنی.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | MohammadReza |